Ta`lim shakli | Davomiyligi | Kontrakt narxi (yillik) |
---|---|---|
Kunduzgi | 4 yil | 15.640.000 so‘m |
Sirtqi | 5 yil | 9,860,000 so‘m |
Marketing bakalavr yo‘nalishi — bu oliy ta'limning bakalavriat darajasi bo‘lib, unda talabalarga marketingning nazariy va amaliy jihatlari o‘rgatiladi. Ushbu yo‘nalishda o‘quvchilar bozorni o‘rganish, iste’molchilar xulq-atvori, mahsulot va xizmatlarni targ‘ib qilish, brendlash, reklama qilish va raqamli marketing kabi mavzularni chuqur o‘zlashtiradilar.
Bozor tahlili: Bozorning holati va talabni o‘rganish, maqsadli auditoriyani aniqlash.
Iste’molchilar xulq-atvori: Xaridorlarning xatti-harakatlari va ularning qaror qabul qilish jarayonlarini tahlil qilish.
Brendlash va reklama: Brend yaratish, uni bozorga joylashtirish, marketing kampaniyalarini ishlab chiqish va ularni amalga oshirish.
Raqamli marketing: Internet va ijtimoiy tarmoqlarda mahsulot yoki xizmatlarni reklama qilish, SEO, SMM va boshqa raqamli vositalardan foydalanish.
Strategik marketing: Bozor strategiyasini ishlab chiqish va kompaniyani bozorda muvaffaqiyatli pozitsiyalash.
Marketing yo‘nalishi bo‘yicha bakalavr darajasini olgan talabalar reklama agentliklari, kompaniyalar, ishlab chiqaruvchilar, va boshqa sohalarda marketing mutaxassisi sifatida ish topishlari mumkin.
Katalogda fakultetlar va o‘quv jarayoni haqida maʼlumot olishingiz mumkin